(حرفای خاموش)

خرید بک لینک


فراموش کردن سخته؟؟؟کیا اعتقاد دارن سخته؟؟؟دستا بالا....

خب سخت که هست ولی غیر ممکن نیست

بعد از اینکه فراموشش کردی مثل یه معتادی میمونی که خیلی وقته مواد مصرف
نکردی


مثلا وقتی زنگ میزنه یا اس میده برا یه لحظه دلت میلرزه ولی زودی

به خودت میایی میبینی که خیلی وقته تو ترکی و چشماتو جلو اون موادی که داره

وسوست میکنه

میبندی

مرد و مردونه میگی نوچ من اهلش نیستم....

دقیقا وقتی اون یارو هم اس میده باید همینو بگی

باید بگی نوچ

کور خوندی دیگه گولتو نمیخورممممم

به همین سادگی و خوشمزگی
حرفهای مامان به متین ...

ما را در سایت حرفهای مامان به متین دنبال می‌کنید

برچسب: حرفای خاموش من, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: يکشنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 2:26

صفحه بندی