اما بدون غم رو به اشتباه توی فرهنگ دخترونه ی تو جا دادن!
عاشق شو، که زندگی کنی!
یک عمر، زندگی کنی!
اما حواست باشه،
با حسهای الکی که این روزا به عشق تعبیر می شه،
به زندگیت کوچکترین خدشه ای وارد نکنی....
دختر باش، و افتخار کن که دختری
حرفهای مامان به متین ...ما را در سایت حرفهای مامان به متین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15