
xa0 کوچیک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم... xa0کاش دلهامون به بزرگی بچگی بودکاش همون کودکی بودیم که حرفهاشxa0 xa0رو از نگاهش می توان خوند... xa0کاش برای حرف زدن xa0نیازی به صحبت کردن نداشتیم کاش برای حرف زدن فقط نگاه کافی بود xa0کاش قلبها در چهره بود xa0اما اکنون اگه فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمه xa0xa0 و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم...xa0 دنیا رو ببین... xa0 بچه که بودیم از آسمون بارون می اومد xa0 بزرگ که شدیم از چشمامون میاد! xa0 بچه که بودیم همه چشمای خیس...
ادامه مطلب