حرفهای مامان به متین

متن مرتبط با «اگر مانده بودی» در سایت حرفهای مامان به متین نوشته شده است

کاش کودک بودیم

  • نیلوبلاگ

    xa0 کوچیک که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم... xa0کاش دلهامون به بزرگی بچگی بودکاش همون کودکی بودیم که حرفهاشxa0 xa0رو از نگاهش می توان خوند... xa0کاش برای حرف زدن xa0نیازی به صحبت کردن نداشتیم کاش برای حرف زدن فقط نگاه کافی بود xa0کاش قلبها در چهره بود xa0اما اکنون اگه فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمه xa0xa0 و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم...xa0 دنیا رو ببین... xa0 بچه که بودیم از آسمون بارون می اومد xa0 بزرگ که شدیم از چشمامون میاد! xa0 بچه که بودیم همه چشمای خیس...

    ادامه مطلب
  • اگر

  • نیلوبلاگ

    اگر آنگونه که با تلفن همراهتان برخورد میکنید با همسرتان بر خورد میکردید.اکنون خوشبخترین فردِ دنیا بودید. اگر هر روز شارژش میکردیداگر باهاش در روز از همه بیشتر صحبت میکردید. اگر پایِ صحبتهایش مینشستید.اگر پیغامهایش را دریافت میکردید. اگر پول خرجش میکردید.اگر در نبودش احساسِ کمبود میکردید. اگر حاضر نبودید کسی نزدیکش شود.اگر حتی مطالبِ خصوصیتان را به حافظه اش میسپردید. اگر همیشه و همهجا همراهتان بود. حتی در اوج تنهاییاگر همیشه همراهِ اولتان بود، خوشبخت ترین فرد دنیا بودید . ...

    ادامه مطلب