عزیزم فردا، روز تولدتوست ، تولدت رو اول به تو و خودم تبریک میگم و جشن میگیرم و دوم به فرشته ها تسلیت میگم! چون امروز سالروز جدایی رو با اشک سر میکنن و در آخر به تقدیرم آفرین میگویم که من رو با تو پیوند زد...